چهارشنبه, اسفند 04, 1395
افزارک های تعاملی | PGP™ Interactive Modules

مدیریت تالار گفتگو (PGP™ Chat)

بوسیله این افزارک، پورتال شما به تالارهای گفتگو مجهز می شود. وجود این تالارها بهمراه مدیریت صحیح آن از جمله مواردی است که اطلاعات یک پورتال را به صورت خود جوش توسعه می دهد.
از این افزارک می توان برای ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین (Online Support) نیز بهره جست، چراکه ارائه خدمات مشاوره ای آنلاین از جمله خدماتی است در سازمان ها و شرکت های تجاری رو به گسترش است.
  • ارائه تمام امکانات موجود در تالارهای گفتگو استاندارد
  • ایجاد تالارهای جدید بصورت نامحدود
  • تعیین مدیر هر تالار بوسیله مدیرپورتال
  • تعیین سطح دسترسی کاربران و اعضاء
مرکز پشتیبانی و راهنما آنلاین (PGP™ Help Desk)
این افزارک به منظور مدیریت ارتباط و پاسخ به خواسته ها، مشکلات و سوالات مشتریان از طریق پورتال به صورت آنلاین طراحی شده است. در واقع این افزارک یکی از اجزای اصلی افزارک پشتیبانی آنلاین محسوب میشود.
این افزارک از دو بخش عمده، صفحات مخصوص پشتیبانان سیستم (Agents) و صفحات مخصوص مشتریان و یا کاربران عضوتشکیل شده است. پشتیبانان سیستم از طریق صفحات مدیریت می توانند، به مدیریت و پاسخ درخواست ها بپردازند و کاربران نیز پس از عضویت با استفاده از صفحات مخصوص مشکلات، سوالات و درخواست های خود را با پشتیبانان مطرح نموده و پاسخ می گیرند. این افزارک به گونه ای طراحی شده است که بتوان قالب آنرا به دلخواه تغییر داد تا با صفحات پورتال اصلی همخوانی داشته باشد.
  • تعریف و مدیریت بخش ها (Department) برای سیستم
  • تعریف گروه برای بخش ها
  • تعریف پشتیبانان سیستم (Agent)
  • اختصاص پشتیبان به گروه های بخش ها و تعیین سطوح عملکردی نمایندگان در یک بخش خاص
  • امکان فعال و یا غیر فعال نمودن دریافت خودکار درخواست ها در یک گروه بخش برای یک نماینده
  • امکان ثبت نام و عضوگیری مشتریان وکاربران
  • امکان گروه و زیر گروه برای مشتریان سیستم
  • سازگاری و هماهنگی با افزارک مدیریت دانش و افزارک پرسش و پاسخ
  • امکان تعریف بانک اطلاعاتی که حاوی اطلاعات تکمیلی مشتریان
  • امکان تعریف علت مشکلات عمومی به دو صورت برای کل سیستم و برای یک بخش خاص و اختصاص یک علت به هر درخواست توسط پشتیبانان
  • امکان ایجاد پاسخ های از پیش تعیین شده
  • امکان ایجاد پرسش های متداول، گروه بندی و جستجو در آنها
  • امکان ارسال درخواست (Ticket) شامل موضوع، بخش دریافت کننده، فرستنده، فایل های ضمیمه و متن درخواست به صورتHTML توسط مشتری مشخص (پس از ورود به سیستم) و یا مشتری نا مشخص غیر عضو (Anonymous)
  • امکان ارسال درخواست توسط نماینده برای یک مشتری خاص و یا برای گروهی از مشتریان از طرف یک بخش خاص
  • امکان مشاهده درخواست های رسیده به یک بخش و پاسخ به درخواست های موجود در گروه های عضو در بخش مربوطه
  • امکان تغییر وضعیت درخواست (جدید، باز، بسته و منتظر جواب مشتری) توسط پشتیبان
  • امکان انتقال درخواست از یک گروه به گروه دیگر و یا به یک پشتیبان خاص
  • امکان ایجاد یادداشت ضمیمه برای یک درخواست توسط پشتیبان
  • ثبت کلیه تغییرات یک درخواست در روند پاسخ دهی به آن
  • ارسال پست الکترونیکی جهت اطلاع مشتری از پاسخ پشتیبان و یا ایجاد شدن درخواست او (Email Notification)
  • ثبت IP در طی مراحل ارسال و رسیدگی به درخواست ها
  • ارائه گزارشات متنوع از سیستم مانند چگونگی فعالیت بخش ها، گروه ها، پشتیبانان، نوع مشکلات، گزارش های آماری از تعداد درخواست ها در وضعیت های مختلف و گزارش بر اساس اطلاعات تکمیلی مشتریان
  • امکان ارایه نتایج گزارش ها در قالب Excel
  • امکان تعریف پارامترهای سیستم در فایل پیکربندی
  • امکان تغییر قالب صفحات مشتریان به شکل دلخواه برای شرکت و سازمان
  • ثبت کلیه رخدادها و عملیات انجام شده توسط کاربران سیستم
مدیریت پایگاه دانش (PGP™ Wiki)
از طریق این افزارک شما می توانید یک پایگاه دانش آنلاین در پورتال خود ارائه نمایید. به عنوان مثال اگر سازمان یا مجموعه شما دارای اصطلاحات فنی و تخصصی مربوط به خود می باشد و یا اگر نیاز هست دانش های ویژه به مخاطبان و کارکنان سازمان شما منتقل شود، در این صورت شما از این طریق می توانید تمام اصطلاحات و واژه ها را به همراه توضیحات مربوط به هرکدام همانند ویکی های تخصصی بصورت آنلاین در بانک اطلاعاتی وارد کرده و در اختیار کاربران خود قرار دهید و به آنها این اجازه را بدهید که در تکمیل و توسعه این پایگاه دانش شما را یاری کنند.
  • ورود توضیحات و مستندات مربوط به اصطلاحات و واژه ها در پایگاه دانش
  • دسته بندی برحسب حروف الفبا
  • موتور جستجوی اختصاصی
  • مرتب سازی برحسب نوع و زمینه واژه ها
  • پشتیبانی از زبان های مختلف نظیر فارسی، انگلیسی، عربی، فرانسوی و...
  • امکان ارائه اجازه ویرایش و ثبت مفاهیم جدید و موجود توسط کاربران
  • تائید و کنترل تغییرات اعمال شده در بخش های مختلف
مدیریت وبلاگ (PGP™ Blog)
این افزارک امکان ایجاد وبلاگ های مستقل بر روی دامنه پورتال به تعداد نامحدود و با درنظرگرفتن تمام امکانات موجود در یک وبلاگ را فراهم می نماید، یعنی شما می توانید بوسیله این افزارک برای مدیران یا کارکنان سازمان یا مجموعه خود بر روی دامنه اصلی پورتال و بصورت کاملاً مستقل وبلاگ ایجاد نمایید.
  • ایجاد وبلاگهای مستقل بر روی دامنه پورتال به تعداد نامحدود و با درنظرگرفتن تمام ابزارهای یک وبلاگ
  • ارسال پیام به زبان های فارسی و انگلیسی
  • بایگانی بصورت میلادی و شمسی
  • دریافت نظرات ارسالی
  • دسته بندی موضوعی نظرات ارسالی
  • مدیریت پیوندهای وبلاگ
  • مشاهده آمار بازدیدکنندگان برای هر پیام
مدیریت نظرسنجی پیشرفته (PGP™ Survey)
این افزارک به شما امکان می دهد تا در پورتال خود، نظرسنجی آنلاین برگزار کنید. کلیه نظر سنجی های شما در یکبانک اطلاعاتی نگهداری می شود. شمامی توانید به راحتی با غیرفعال نمودن یک نظرسنجی از نمایش آن در پورتالجلوگیری کنید. نظرسنجی های آنلاین به دو صورت قابل برگزارشدن هستند:
الف) کاربران به صورت ناشناس اقدام به رای دادن می نمایند.
در این حالت کاربران به صورت ناشناس رای می دهند، ولی نتیجه رای گیری چندان قابل اتکاء نیست، چرا که برای جلوگیری از رای دادن مجدد یک کاربر، اطلاعات مورد نظر در Cookieبر روی رایانه کاربر ذخیره می گردد و او به راحتی می تواند با پاک کردن اطلاعات کوکی ها، دوباره در نظرسنجی شرکت کند و یا آنکه روی رایانه های دیگری اقدام به رای دادن نماید. بنابراین چندان نباید به نتایج اینگونه نظرسنجی ها اتکاء کرد.
ب) تنها کاربرانی که عضو پورتال هستند می توانند در رای گیری شرکت نمایند.
با توجه به اینکه در این حالت رای اخذ شده از کاربر، در بانک اطلاعاتی پورتال ذخیره می شود و میتوان از شرکت مجدد او در نظرسنجی جلوگیری نمود. نتایج اینگونه نظرسنجی ها کاملا قابل اطمینان هستند ولی با توجه به اینکه اکثر وب سایت ها و پورتالها تعداد اعضای محدودی دارند نتایج آن به یک جامعه آماری کوچک محدود خواهد شد.
افزارک نظرسنجی حاضر از هر دو حالت فوق، پشتیبانی می کند. بنابراین بوسیله این افزارک، متناسب با نیاز خود یکی از روشهای بالا را انتخاب و می توانید نظرسنجی مورد نظر را برگزار نمایید. همچنین نظرسنجی ها می تواند شامل گزینه های انتخابی و یا گزینه های تشریحی باشد.
  • برگزاری نظرسنجی آنلاین بصورت چند گزینه ای و یا تشریحی در پورتال به تعداد نامحدود
  • تعیین زمان شروع و خاتمه نظرسنجی ها
  • تنظیم نمایش نتایج نظرسنجی در حالت های مختلف توسط نمودارهای گرافیکی
  • محدود کردن نظرسنجی فقط برای اعضای پورتال و یا آزاد سازی مشترک در نظرسنجی
  • تنظیم گزینه های نظرسنجی به تعداد نامحدود
  • امکان تعیین گزینه صحیح در نظرسنجی های پرسشی
  • تعیین سطوح دسترسی برای ایجاد و مدیریت نظرسنجی ها

مدیریت سامانه پیام کوتاه(PGP™ SMS Panel)

شما می توانید از طریق این افزارک پیام خود را به فارسی و انگلیسی در هر زمان، به مخاطبین خود به صورت انفرادی یا دسته ای از طریق پنل مدیریتی بر روی بستر پیام کوتاه (SMS) ارسال نمایید.

به عنوان مثال پیام های مربوط به مناسبت ها ، اطلاع رسانی برای مدیران یا کارکنان یک سازمان ، پیام های تبلیغاتی و... ارسال و دریافت پیام کوتاه از طریق اتصال این افزارک به سرورهای شرکت طرف قرارداد با شرکت مخابرات ایران صورت می گیرد که طبیعتا هزینه های جانبی دارد که این هزینه ها ارتباط مستقیمی با تعداد پیام کوتاه ارسالی دارد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این ارتباط به بخش خدمات ارزش افزوده پیام کوتاه شرکت ستاک مراجعه نمائید.همچنین برگزاری نظرسنجی ها، ارائه اطلاعات به مشتریان، دریافت نظرات کاربران و مشترکان و ... از جمله خدماتی است که می توانید از طریق این افزارک دریافت نمائید.
  • امکان ارسال و دریافت پیام کوتاه بصورت فارسی و انگلیسی
  • دسته بندی پیام های کوتاه
  • امکان مشاهده تعداد اعتبار باقیمانده
  • امکان مشاهده گزارش پیام های رسیده به کارگزار پیام کوتاه
  • امکان مدیریت و دسته بندی شماره تلفن های همراه
  • امکان تعریف نظرسنجی ها، بازخورد ها و ...
  • امکان تعریف سطوح دسترسی کاربران
بهترین تجربه این پورتال در مرورگر Google Chrome  1376-1395© تمامی حقوق این وب سایت برای برند تجاری پژوهشیار و شرکت ستاک محفوظ است.   پیمان رازداری | تماس باما